Du oppretter en garanti sak ved å kontakte vår serviceavdeling via lenken nedenfor. Forsikre deg om at du har følgende informasjon tilgjengelig når du oppretter et garantikrav:
- Ordrenummer - nummeret står i bestillingsbekreftelsen fra du kjøpte produktet. Hvis du ikke har et ordrenummer, kan du søke etter ordren via Mine sider. Hvis du ikke har en konto på Mine sider, kan du lese her hvordan du lager den.
- Artikkelnummer på produktet som skal returneres
- Feilbeskrivelse
Du kontakter vår serviceavdeling via kontaktskjemaet vårt, under overskriften "Dette gjelder en klage eller en garanti / servicesak". Du må også oppgi e-postadressen og bestillingsnummeret ditt, samt det aktuelle produktet. Jo klarere beskrivelse du kan gi om feilen, jo raskere kan vi hjelpe deg med garantisaken.
Når du har registrert saken din vil vi kontakte deg, enten hvis vi har flere spørsmål eller med returfrakt. Hvis det er en godkjent garantisak, er Staypro ansvarlig for returkostnaden.
Du oppretter en garantisak ved å kontakte vår serviceavdeling via lenken nedenfor. Forsikre deg om at du har følgende informasjon tilgjengelig når du oppretter et garantikrav: