Garantiperioden varierer avhengig av merke og produkt. Det kan også variere avhengig av om du handlet som enkeltperson eller selskap. Hvis produsenten har muligheten til utvidet garanti, ikke glem å registrere produktet ditt for å kunne bruke det. Slitasjedeler og tilbehør dekkes normalt ikke av garantien.
Du kan vanligvis finne informasjon om produktets garantilengde på nettstedet vårt hvis du går til produktets egen side. Søk etter produktet på Staypro.no og se om informasjonen er der. Hvis du ikke finner det der, anbefaler vi at du ser på produsentens nettsted for å se garantiperioden.
Hvis du ikke finner informasjonen, vil vår serviceavdeling hjelpe deg med å finne ut, og ha følgende informasjon tilgjengelig:
Merke på produktet
Modell
Helst Staypro’s artikkelnummer (finner du på produktsiden)
Bestillingsnummeret ditt (hvis du allerede har gjort et kjøp hos oss)
Du kontakter vår serviceavdeling via vårt kontaktskjema under overskriften "Dette gjelder en klage eller en garanti / servicesak". Du må også oppgi e-postadressen din og ethvert bestillingsnummer, og vi vil sørge for å hjelpe deg med en gang.