Noen ganger går det galt, og da vil du kunne angre kjøpet ditt raskt og enkelt. For at vi skal kunne godkjenne et kansellert kjøp, må visse kriterier være oppfylt, så les disse punktene før du oppretter en sak
Vet du ikke at du enkelt kan registrere din retur selv via ditt medlemskonto? Her får du også tilgang til din ordrehistorikk og kan enkelt laste ned kvitteringene dine.
Som medlem får du også 365 dagers returrett.
Hvis du trenger hjelp med å registrere returen din, er du selvfølgelig hjertelig velkommen til å kontakte vår kundeservice.
- Produktet må være i ny stand. Den må ikke merkes eller på annen måte endres når den pakkes ut.
- Instruksjonshåndbøker eller annet levert tilbehør (batterier / ladere / vindbremser) må være komplette.
- Produktet må ikke registreres hos produsenten (gjelder ikke Festool)
- Produktets originale kartong må være komplett og uten flekker
- Produktets originale kartong må ikke teipes / males / eller merkes på annen måte
- Når du returnerer et produkt til oss, må produktet pakkes godt, og bare gjennomsiktig tape kan brukes direkte på originalboksen (f.eks. Verktøypakker / kompressorer eller lignende som bare er levert i originalemballasjen)
- Sendingen må returneres som en firmapakke da vi ikke har mulighet til å hente rekken eller pakken til agenten.
Eventuelle avskrivninger
Vær oppmerksom på at alle punktene ovenfor må oppfylles for at du skal kunne bruke det kansellerte kjøpet. Vi forbeholder oss retten til, etter å ha sjekket varens tilstand ved retur, å fakturere alle verdireduksjoner som produktet har mottatt på grunn av uforsiktig håndtering av deg som kunde.
Kjøp fraktdokument for retur
Når du kjøper et fraktdokument fra oss, tar vi ansvaret for leveransen. Pakken kan spores, og vi håndterer alle mulige kontakter med rederiene. Det betyr også raskere behandling. Det er ofte billigere å kjøpe avkastningen fra oss sammenlignet med å kjøpe direkte fra Postnord eller lignende.
Vi sender et fraktdokument tilbake til e-posten din. Dette skjer i kontortid, mandag til fredag 0700-15: 30 ikke i helger og røde dager.
Hvordan registrerer jeg en retur via Mine sider?
Logg inn på ditt medlemskonto og gå til kjøpshistorikk. Der vil du se en liste over alle dine bestillinger. Trykk på "Returner en vare" for å fortsette.
Merk av for produktet/produktene du ønsker å returnere, og sjekk at du har valgt riktig antall.
Les gjennom og aksepter våre returvilkår, og klikk deretter på "Registrer retur."
En bekreftelse på at returen din er registrert, vil bli sendt til din e-postadresse.
Vennligst merk at for retur av pallforsendelser må du kontakte vår kundeservice.
Fraktkostnad hvis du kjøper returen fra oss
0-10 kg 99kr
10-20Kg 499kr
Over 20 kg (pall) 999kr
Her oppretter du en sak for kansellert kjøp Her skaper du et ærend for angret kjøp