Bestillingen din sendes normalt i henhold til leveringstiden beregnet på kassen siden på kjøpstidspunktet. Vær oppmerksom på at leveringstiden er basert på produktet med lengst leveringstid, da vi bare sender bestillingen når alle produktene er på lager. Ved avvik vil du bli kontaktet av oss, men du kan selvfølgelig be om status for en levering eller be om delvis levering via vårt Kontaktskjema, under overskriften "Jeg har spørsmål om en bestilt ordre" >> "I lurer på når bestillingen min blir levert ".
Så snart bestillingen din er pakket i vårt lager, vil du motta en e-post fra oss sammen med et forsendelsesnummer. Ved hjelp av forsendelsesnummeret kan du spore pakken via operatørens nettsted eller mobilapp. Hvis bestillingen sendes med Postnord, anbefaler vi at du laster ned Postnord-appen, som er tilgjengelig for iPhone eller Android.
Du kan også logge på vår egen tjeneste Mine sider, hvor du kan se et sammendrag av alle bestillingene dine. Bestillinger med leveringsstatus og eventuelle pakkenumre vises der. Det er bra å sjekke informasjonen på Mine sider før du kontakter vår kundeservice.
MERKNAD - I tilfeller der bestillingen din er sendt med brev, vil du ikke motta en e-post. Dette er fordi brevet ikke kan spores. Brev ankommer normalt omtrent to dager etter at de er sendt fra oss.