Hvis leveransen tar tid, forstår vi fullt ut at du vil ordne den så snart som mulig. Normalt sender vi hele bestillingen når alle produktene er på lager. I tilfeller der et av produktene, som ikke er på lager, blokkerer resten av bestillingen, kan vi vanligvis løse en delvis levering av det som er tilgjengelig. Den raskeste måten å be om en delvis levering er ved å fylle ut kontaktskjemaet vårt, under overskriften "Jeg har et spørsmål om en bestilt ordre". Det er et avsnitt om delvis levering. Du må oppgi e-postadressen og bestillingsnummeret ditt, og vi vil prøve å løse delleveransen umiddelbart.
I tilfeller der du vil øke hastigheten på leveransen av et produkt som ikke er på lager, er det vanskeligere å løse. Vi gjør alt for å påvirke leverandørene våre, men de estimerte leveringstidene kan ofte ikke forhastes. I disse tilfellene er det bedre å erstatte det bestilte produktet med et tilsvarende som er på lager. Kontakt vår kundeservice, så hjelper de deg med å finne riktig produkt.