Har du mottat en skadet pakke eller et ødelagt produkt? Ønsker du å klage på et produkt som ikke fungerer som det skal?
Vi på Staypro serviceavdeling gjør alt for å hjelpe kundene våre med å korrigere det som har gått i stykker så raskt og greit som mulig. Når det gjelder klager, garantier og servicesaker, er det av største betydning at vi får riktig informasjon på en gang, da er det ofte raskt å løse. Vi ber deg derfor fylle ut kontaktskjema vårt for å opprette en servicesak.
Det er også mulig å nå oss på serviceavdelingen via e-post, men da vil behandlingstiden ofte være lengre enn om du fyller ut Skjemaet vårt.
Serviceavdelingen
Mandag-Fredag 07.00 - 17.00
Les mer om klager, garantier og servicesaker
Her har vi samlet noen vanlige spørsmål som har med klager, garantier og servicesaker å gjøre.
Ofte stilte spørsmål som har med klager, garantier og tjenestesaker å gjøre.