Noen ganger begynner produkter å gå galt, og hvis du har kjøpt produktet fra oss, hjelper vi deg gjerne med service og garantisaker. Men før vi lager en servicesak for deg for hørselsvernet ditt, ber vi deg sjekke følgende:
Problemer med Bluetooth-tilkobling
Har du prøvd å tilbakestille dekslene dine fra fabrikken?
I forbindelse med dette må du glemme enheten på mobiltelefonen din slik at du kan koble enheten på nytt etter tilbakestilling av fabrikken. Se denne videoen om hvordan du går frem:
Prøv å koble til en annen mobiltelefon
Det kan være bra å utelukke at det er en feil i kommunikasjonen med akkurat din mobiltelefon. Koble dekselet til en annen mobiltelefon, helst av et annet merke. Hvis det fungerer med en annen mobil, kan det være noe i mobiltelefonens innstillinger som er i trøbbel.
Problemer med mikrofonen
Hold mikrofonen nær munnen
Fordi Peltor WS Alert har en støydempende mikrofon, er det veldig viktig å plassere mikrofonen nær munnen. Mikrofondekslet skal i prinsippet berøre munnen, den riktige avstanden mellom munnen og mikrofonen er maksimalt 3-5 mm.
Prøv å koble til en annen mikrofon
Har du prøvd å bytte mikrofon med en kollega eller venn? Dette kan være smart, slik at vi kan avgjøre om feilen er mikrofonen eller kontakten på selve hørselsvernet. Hvis mikrofonen er ødelagt og den ikke dekkes av garantien, kan du kjøpe en ny mikrofon som reservedel.
Rengjør mikrofonen
Har du renset mikrofonen slik at den ikke er full av skitt? Noen ganger blir windbreak så skittent at det påvirker lydkvaliteten. Prøv å fjerne vindskjermen, men husk å alltid ha et vindskjerm eller beskyttende tape på plass når det brukes til daglig bruk.
Hvis ingen av de ovennevnte fungerer
Hvis du har prøvd de ovennevnte punktene og fremdeles ikke opplever noen forbedring, er du velkommen til å opprette en rettssak via lenken nedenfor. Husk å ha følgende informasjon tilgjengelig når du oppretter en retursak:
- Bestillingsnummer (fra da du kjøpte produktet)
- Modell på telefon (gjelder problemer med paring)
- Feilbeskrivelse
Hørselsvernet ditt blir sendt til 3M Peltor i Värnamo, slik at teknikerne deres kan undersøke produktet ditt. Generelt tar det 1-1,5 arbeidsuke (ikke helger eller røde dager) før hørselsvernet ditt er på vei tilbake til oss. Vi har ingen lånebeskyttelse å tilby.
Hvordan opprette en retur: service