Noen ganger, dessverre, går ting sammen underveis. Hvis pakken din er skadet ved ankomst, kan du helst nekte å motta pakken. Hvis du allerede har mottatt pakken, må du kontakte speditøren umiddelbart for å opprette en klagesak. Klagen må fremmes samme dag som mottakelsen av produktet dersom det er synlig skade på emballasjen. Du oppretter en klagesak på Postnord her.
Så snart du har mottatt et saksnummer på klagen fra speditøren, kontakt vår serviceavdeling via kontaktskjemaet vårt, under overskriften "Jeg har et spørsmål om en bestilt ordre" >> "Jeg har mottatt en skadet pakke". Du må også oppgi e-postadressen og bestillingsnummeret ditt. Det er en fordel hvis du beskriver saken i tekst og at du legger ved bilder og informasjon om speditørens saksnummer. Alt dette kan gjøres direkte i kontaktskjemaet. Så snart vi har all informasjonen, kan vi løse klagesaken.
Nedenfor ser du hvilke valg du skal ta i Kontaktskjemaet.
Eksempler fra kontaktskjemaet vårt: